קרוואנים נגררים לטיול

קרוואנים נגררים לטיול מרגש, שונה ומיוחד

קרוואן נגרר מציע פתרון נפלא למי שאוהב להרגיש קרוב לטבע ומחובר לאדמה, אך פחות נהנה ללון מתחת לכיפת השמיים, כשהוא חשוף ללחות, לחום או לקור, לעקיצות חרקים, או ללינה בתנאי שטח קשוחים באוהל ושק שינה.

ולא רק זאת אלא, שלאור ההתפתחות הגדולה שחלה בתחום הקרוואנים בארץ בעשור האחרון, היתרונות הגלומים בחופשה בקרוואן נייד הם משמעותיים ביותר והופכים אותה לבחירה בטוחה וכזו המאפשרת גמישות גדולה לצד פחות מעמסה על הכיס.

למידע נוסף לחצו כאן

ביחס למחירים הגבוהים של חדר במלון, או של השכרת צימר או דירת נופש, השכרת קרוואן מספקת תמורה גבוהה לכסף. יש כיום קרוואנים מפוארים ומפנקים, שהשכרתם זולה משמעותית בהשוואה לחלופות לינה אחרות והם מציעים תנאים נוחים, פרטיות, עיצוב מושקע, אפשרויות ישיבה והסבה בתוך החלל ומחוצה לו, אמצעי בידור (טלוויזיה, מערכת סאונד), מטבח עם כיריים ומקרר, תאורה, שקעי USB ועוד.

לצד זאת, ניידותו של הקרוואן מאפשרת גמישות גבוהה במסלול הטיול, חנייה במקומות קסומים בטבע ושהייה בתוך הנוף עם אפשרויות בחירה קולינריות מגוונות בהרבה מאשר קפה המתבשל על גזייה.

כל החבילה הנהדרת הזו מתחברת בקלות לוו גרירה של רכב פרטי וגם ניתנת לניתוק בקלות, למקרה שרוצים להשתמש רק ברכב, כך שאין צורך בהיערכות מורכבת וברכישת ציוד יקר כדי ליהנות משירותיהם של קרוואנים נגררים לטיול.

 

תנו לנו לתת לכם חופשה נעימה וחוויות שכיף לזכור!

קרוואנים נגררים לטיול

אנחנו ב"צור בטבע", כחברה צעירה הפועלת בתחום השכרת הקרוואנים, מכורים בעצמנו לסגנון החופשה הקסום הזה, שצופן כל כך הרבה אפשרויות טיול לאורכה ולרוחבה של הארץ ויכולים לצייד אתכם בדגם קרוואן נגרר מתוך מבחר הקרוואנים שלנו, שיענה בדיוק על הצרכים הפרטיים שלכם.

מעבר לכך, נשמח להוסיף מניסיוננו מידע רב ערך על חניונים מסודרים לקרוואנים באזור הטיול שלכם וטיפים שישדרגו את הנופש שלכם ואת השהייה בקרוואן.

יש לנו נבחרת קרוואנים איכותית, בה תוכלו למצוא דגמים במגוון דרגות מחיר ובכמה גדלים.

אנו יודעים להתאים את הקרוואן המדויק לזוג המעוניין בטיול רומנטי ועצירה במקומות שקטים ומבודדים הטובלים בנוף, למשפחה עם ילדים שרוצה לנפוש כמה לילות על חוף הים בתנאים נוחים, לקבוצת חברות החוגגת מסיבת רווקות, או לכל אירוע או מטרה אחרים.

מוזמנים ומוזמנות לבקר אותנו ברחוב הגולן 25, במושב גבעת כ"ח, או ליצור עמנו קשר ב:

טלפון:  052-772-7281  |  054-832-1046

אימייל: tzurbateva@gmail.com

באמצעות פנייה דרך דף "צור קשר" באתר האינטרנט שלנו

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן