קרוואנים להשכרה במרכז

קרוואנים להשכרה במרכז לכל חופשה ומטרה

חברת צור בטבע מציעה קרוואנים להשכרה במרכז עבור כל מטרה וכל לקוח, החל בזוגות שיוצאים לנופש רומנטי, דרך משפחות וקבוצות חברים, ועד לעסקים וארגונים. מדובר בקרוואנים משובחים בסטנדרטים של אירופה, יבשת בעלת מסורת ארוכת שנים והבנה מעמיקה בכל הקשור לקרוואנים לסוגיהם. למעשה, השכרת קרוואן במרכז תעמיד לרשותכם את כל הדרוש ללינה ושהייה בטבע ובשטח, לרבות מיטות נוחות לפי מספר הנופשים, כיריים גז, מטבח מאובזר, מזגן, מקלחות, שירותים וכיוצא באלו אביזרים ופינוקים. כל זאת מחברה רצינית ואמינה המספקת מענה לכל צורך ושאלה.

למידע נוסף לחצו כאן

מי מזמין מאיתנו קרוואנים במרכז?

ראשית, חשוב להבין כי קרוואן להשכרה במרכז אינו חייב להישאר באזור תל אביב, גוש דן, ירושלים וכדומה. זהו כלי נייד על כל המשתמע מכך ולכן אם תרצו תוכלו לקחת אותו גם לאזור השפלה, הנגב והדרום, לצפון הארץ וללא מגבלה – מלבד מגבלות הנסיעה בשטח. בנוסף, חשוב לדעת שבשנים האחרונות הפכה השכרת קרוואנים במרכז לפופולארית מאוד, מה שתרם רבות להתפתחות תרבות זו בישראל. ההתפתחות ניכרת גם בחניונים הייעודיים העומדים לרשותכם, ולמרות שמרביתם מצויים יותר בצפון ובדרום תוכלו לאתר גם נקודות מצוינות לשהייה במרכז.

לאור היתרונות הברורים של הכלי, קראוון להשכרה במרכז הפך להעדפה מבוקשת על ידי קהלים שונים. לדוגמא, על לקוחותינו נמנות משפחות בהרכבים שונים, כולל משפחות ברוכות ילדים, אשר מבקשות קרוואן שילווה אותן במהלך החופשה ויספק את כל הדרוש ללינה, ארוחות, מיזוג אוויר, הגנה מהשמש, ביטחון ופרטיות. כמו כן, על לקוחותינו נמנות קבוצות חברים היוצאות לחופשה או לטיול ביחד ורוצות להתפנק בשטח. במקום לישון בשק שינה על חול ואבנים, במקום לטרוח על הכנת המדורה והבישולים על האש, במקום להתעטף בהמון שכבות ביגוד להגנה מפני הקור ובכל זאת לרעוד, ובקיצור – במקום להתמודד עם כל האי נוחות של השטח – יש לחברים קרוואן מפנק, בטוח ונעים שבו אפשר להעביר ימים ולילות בכיף. וזאת, כמובן, בעוד נמצאים בשטח בנופים לפי בחירתם.

קראוון להשכרה במרכז

יש לציין כי קרוואנים להשכרה במרכז מבוקשים מאוד גם עבור זוגות היוצאים לנופש רומנטי בשניים כדי לחזק את הקשר ולזכות בחוויות מיוחדות ובלתי נשכחות. גם עבורם, הקרוואן נותן הרבה יותר ביטחון ופרטי ממה שניתן לקבל בתוך אוהל, וכמובן הנוחות של מיטה טובה, מקלחת ומטבח עם מקרר וכל מה שצריך לארוחה. מעבר לכך, קרוואן להשכרה במרכז מבוקש לעוד הרבה צרכים ומטרות, למשל על ידי אנשי מקצוע המעוניינים במשרד זמני, חברות המעסיקות עובדים בפרויקטים ממושכים בשטח, וכן הלאה – גם לטווחים ארוכים של למעלה מחודש.

וכמה זה עולה?

השכרת הקרוואן מתומחרת לפי לילה בהתאם לדגם שאותו תזמינו. כאמור, אם אתם גרים במרכז ומעוניינים לצאת לחופשה בצפון או בדרום, תוכלו בהחלט לעשות זאת ותצטרכו ליידע אותנו כדי שנוכל לספק מענה הולם. כך למשל, אנו מספקים עבור קרוואן להשכרה באילת מחירים אטרקטיביים של החל מ- 700 ₪ ללילה עבור דגם 4 מיטות ALTEA 472 PU, או החל מ- 900 ₪ ללילה עבור דגם 6 מיטות AVIVA 563 PT. אנו גם מספקים קרוואנים להשכרה באילת מחירים כדאיים לכלים בני 7 מיטות מדגם ALTEA 552 PK, מתחילים ב- 900 ₪ ללילה.

רוצים להזמין כבר עכשיו קרוואנים להשכרה במרכז או בכל אזור אחר בארץ במחיר הוגן? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, השאירו פרטיכם באתר או פנו אל צור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן