קרוואנים יוקרתיים להשכרה

קרוואן מפואר להשכרה

מחפשים קרוואן מפואר להשכרה? אם כן, הגעתם למקום הנכון. חברת צור בטבע מציעה קרוואנים מפוארים להשכרה בסטנדרטים אירופאים הכוללים את כל הפינוקים הדרושים לחופשה ושהייה מושלמת באיכות גבוהה. הקרוואנים שלנו מתאימים לכל צורך, לכל מטרה ולכל קהל – החל בקבוצות חברים שרוצות לבלות ערב או כמה ערבים ביחד, דרך חגיגות בטבע, משפחות שיוצאות לחופשה, זוגות בנופש רומנטי בשניים, ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

מה זה אומר – קרוואן יוקרתי?

יש כמה וכמה חברות בישראל המציעות השכרת קרוואן יוקרתי, אך לא פעם מאחורי הסיסמאות השיווקיות עומדים קרוואנים שאינם מהשורה הראשונה. אכן, מכיוון שמדובר בתחום חדש יחסית בישראל (אך הולך ומתפתח במהירות בעשור האחרון), חלקים נרחבים מהציבור אינם מבינים את ההבדלים בין הקרוואנים השונים. לכן, קל להתבלבל ולחשוב שקרוואן שנראה מטופל ונקי הוא גם יוקרתי.

אז מה הופך קרוואן יוקרתי להשכרה לכלי שבאמת עומד בסטנדרטים גבוהים? ראשית, אם מדובר בקרוואן המגיע מאירופה, ארצות הברית, קנדה או אוסטרליה, זוהי כבר נקודה לטובתו. במדינות אלו יש מסורת ארוכת שנים ותרבות מפותחת של קרוואנים, עקב גודלן והאפשרות לערוך טיולים ארוכים עימם. לכן, עם השנים השתפרו מאוד הקרוואנים ונעשו פיתוחים ההופכים את השהייה והלינה בהם ליותר מפנקת, ואת הכלים עצמם ליותר ארגונומיים, בטוחים ואיכותיים.

בנוסף, קרוואנים יוקרתיים להשכרה ניכרים באבזור הנמצא בהם. כך למשל, אנו מציעים השכרת קראוון יוקרתי הכולל בין היתר מזגן מצוין, מיטה זוגית נוחה ומרווחת, רשתות הגנה מיתושים לחלונות שלא תיעקצו, פינת ישיבה מרווחת שנפתחת בקלות למיטה זוגית עבור הילדים או חברים אחרים, חדר רחצה המשולב עם שירותים בעיצוב נאה, כיור רחצה מתקפל, ארון אחסון עם דלתות מראה, וכיריים גז עם 3 להבות הצתה חשמלית. כמו כן, הקרוואן שלנו כולל מקרר דיגיטלי עם 3 מצבים: גז, מצבר וחשמל שבו תוכלו לשמור מוצרי חלב, בשר, יינות וכדומה, וגם מגירות מטבח גדולות לאפסון כלים, תאורת תקרה LED חסכונית ובהירה, תאורת חוץ לכניסת הקרוואן כדי שתוכלו לשבת בחוץ בלילה בביטחון מלא, ושקעי USB לטעינת טלפונים ניידים. אל כל אלו מצטרפת מערכת סאונד עם רמקולים מובנים הכוללת Bluetooth לשמיעת מוסיקה מהטלפון הנייד, המחשב או הטלוויזיה.

כמה זה עולה?

למרות שאנו מציעים קרוואן מפואר להשכרה, המחירים שלנו הוגנים. אנו מזמינים אתכם לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות בישראל ולראות שיש לנו הצעה אטרקטיבית על קרוואנים מובחרים. כך למשל, עבור קרוואן יוקרתי המתאים לעד 4 נפשות אנו מציעים מחיר ללילה המתחיל ב- 700 ₪, ואילו עבור קרוואנים המתאימים ל- 6 או 7 נפש המחיר מתחיל ב- 900 ₪ ללילה (לא כולל גנרטור). אם תשוו את המחירים האלו לצימר מפואר או לבית מלון, בוודאי תבינו שאתם גם חוסכים על הדרך בהוצאות. שלא לדבר על כך שהקרוואן נותן חופשה מיוחדת שצימרים ומלונות לא יכולים להתחרות בה.

רוצים להזמין כבר עכשיו קרוואנים מפוארים להשכרה? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, השאירו פרטיכם באתר או פנו אל צור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן