קרוואן על גלגלים להשכרה

קרוואן על גלגלים להשכרה: עושים סדר בנושא

אם זו הפעם הראשונה שאתם נכנסים לעולם הקרוואנים, ולא ממש ברור לכם במה מדובר, כדאי שתקראו את המאמר הבא שעושה סדר בנושא. בשורות הבאות נסביר מהו קרוואן על גלגלים להשכרה החל מהנקודות הבסיסיות ביותר.

למידע נוסף לחצו כאן

  • המילה קרוואן מוכרת מאוד בארץ ורוב האנשים עוד משייכים אותה לקרוואנים המיועדים למגורים קבועים וזמניים ביישובים שונים. אלו מבנים יבילים, כלומר ניידים, מבחינה זו שניתן להעלות אותם על משאית ולפרוק אותם במקומות שונים, כמו בחצר של בית, בשטח לבנייה, באתר עבודה וכדומה. יש חברות המשכירות את המבנים הללו גם באופן זמני, למשל לצרכי דיור, לצרכים משרדיים, למגורי עובדים בשטח וכדומה. לעומת זאת, קרוואן על גלגלים להשכרה הוא דבר שונה לגמרי.
  • הקרוואן הוא לרוב כלי נגרר (למרות שישנם גם ממונעים), כלומר כלי המתחבר לוו הגרירה של הרכב ונוסע אחריו בכבישים. כך ניתן להביאו לכל חניון ייעודי או מקום אחר – כל עוד תנאי הדרך מאפשרים זאת. הקרוואן עצמו הוא למעשה יחידת מגורים ולינה הכוללת את כל מה שאדם, זוג, משפחה או קבוצת חברים צריכה. בין היתר, יש בו מיטות, מיזוג אוויר, פינת ישיבה מרווחת, חדר רחצה ושירותים, ארונות אחסון, מגירות מטבח, כיריים גז, מקרר דיגיטלי, שקעי USB, תאורת פנים וחוץ, מערכת סאונד ועוד.
  • השימוש בקרוואן נגרר הוא בעיקרון עבור שהייה בחיק הטבע. זהו כלי נהדר שעימו ניתן לצאת לטיולים מצפון ועד לדרום הארץ, להעמיד אותו בחניונים וליהנות ממגע קרוב ואינטימי עם הנופים, בעלי החיים, הצמחייה והאוויר הצלול. במידת הצורך והרצון, ניתן להשאיר את הקרוואן בחניון השמור ולצאת עם הרכב הפרטי לטיולים סביבה, לקניות וכיוצא בזאת.
  • בישראל תרבות הקרוואנים להשכרה הולכת ומתפתחת עם השנים, ולמרות שבעשור האחרון היא הופכת ליותר ויותר פופולארית – עדיין ניתן לומר שהתחום נמצא בראשית דרכו. יחד עם זאת, גורמים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הטמון בתיירות הקרוואנים ולכן מוצעים חניונים מוסדרים במקומות מרהיבים בישראל, למשל באילת ובכינרת, בערבה הצפונית והדרומית, בנגב ובשפלה, ליד אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים חשובים, בעמק החולה וברמת הגולן, בגליל ולחופי הים התיכון.
  • קרוואן על גלגלים ניתן להשכיר לתקופות משתנות, החל בלילה אחד בלבד, דרך מספר לילות, ועד להשכרות ארוכות טווח של חודש ומעלה.

 

רוצים להזמין כבר עכשיו קרוואן על גלגלים להשכרה? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, השאירו פרטיכם באתר או פנו אל צור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

 

קרוואן על גלגלים להשכרה

 

 

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן