קרוואן נגרר לכל מטרה

קרוואן לכל מטרה – בחירה מרעננת לחופשה, או לאירוע

אנו חיים היום בעולם שמקדם פתרונות יצירתיים וכאלה המחברים יתרונות מעולמות שונים:

בתי קפה המציעים חיבור איכותי לאינטרנט ופינות נוחות לעבודה על מחשב נייד; עיצוב פנים שמכניס את הגינה הביתה; שעונים חכמים – שחוץ מלהציג את השעה גם סופרים צעדים ומקפיצים התראות; המבורגר עסיסי בטעם בשר העשוי ממרכיבים טבעוניים. הדוגמאות רבות מספור, כיד הדמיון הטובה.

למידע נוסף לחצו כאן

קרוואן נגרר הוא אחת מהדוגמאות הללו והוא משלב שלל יתרונות ואפשרויות שימוש.

מדובר כאן על יחידה עצמאית, המספקת תנאי שהייה נוחים בתוך חלל אחד קומפקטי הניתן לניוד לכל מקום באמצעות וו גרירה המותקן על רכב פרטי, או רכב שטח.

קרוואן נגרר לכל מטרה הוא שילוב נהדר המאפשר שהייה במגוון מיקומים ותנאי שטח ומעבר ממקום למקום ללא צורך לחזור הביתה, או לחזור למלון בסוף היום. השילוב הייחודי הזה, הופך את הקרוואן לפתרון יצירתי במקרים רבים.

קרוואן נגרר לכל מטרה

יתרונות השימוש בקרוואן במגוון הזדמנויות

ישנם כמובן השימושים הקלאסיים לקרוואן – נופש, או מגורים אך גם שימושים נוספים שיכולים לשבור שגרה:

  • נופש בקרוואן מתאים לחופשות קצרות של לילות ספורים וגם למסע ממושך יותר של כמה שבועות. הוא זול יותר בהשוואה להשכרת חדר בדירה או מלון ומאפשר בישול עצמי – דבר המפחית גם הוצאות על מסעדות ובתי קפה.
  • מגורים בקרוואן וחיי נוודות הולכים ותופסים את מקומם כחלופה שפויה, המנטרלת את השעבוד למקום אחד ומאפשרת אורח חיים חופשי ועשיר יותר וצרכני פחות. גם כאן, יש תמורה רבה במחיר נמוך יחסית, כאשר האלטרנטיבה היא תשלום גבוה עבור שכר דירה או משכנתא ותשלום מיסי ארנונה לקינוח.
  • שכירת קרוואן נגרר היא רעיון נפלא למסיבת רווקות או רווקים בטבע: אפשר לעבור בין בתי המשתתפים ולאסוף את כולם, כך שהשמחה מתחילה כבר מהדרך.
    וטוב מכך, לא צריך נהג תורן וכולם יכולים לשתות, כי לא צריך לנהוג לשום מקום בסוף הלילה ובקרוואן יש מיטות נוחות, חדר רחצה ושירותים, מיזוג אוויר, מקרר, תאורה ומערכת סאונד.
  • קרוואן מאפשר נוחיות מרבית מחוץ לבית בכל אירוע: אפשר לשכור קרוואן ולהעמיד אותו בחצר לרשות אורחים המגיעים לכמה ימים ואין מספיק מקום להלין אותם, הוא יכול לשמש חלל התארגנות ומנוחה לזוג העורך חתונה על חוף הים, או מקום להתרעננות באירוע חברה בחיק הטבע.

 

אנו מזמינים אתכם למצוא אצלנו את הקרוואן המושלם עבורכם. אנו ב"צור בטבע" מתמחים בהשכרת קרוואנים ונשמח לייעץ ולהתאים לכם את האחד שקולע בדיוק למטרה.

תוכלו גם לקבל אצלנו, כחלק מהשירות מידע על מקומות חנייה טובים בכל רחבי הארץ וטיפים נוספים.

אפשר לבקר אותנו ברחוב הגולן 25, במושב גבעת כ"ח וגם ליצור עמנו קשר ב:

טלפון:  052-772-7281  |  054-832-1046

אימייל: tzurbateva@gmail.com

באמצעות פנייה דרך דף "צור קשר" באתר האינטרנט שלנו

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן