קרוואן להשכרה לטווח ארוך

מידע חשוב על השכרת קרוואן לטווח ארוך

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מחפשים את האופציה של השכרת קרוואן לטווח ארוך מפני שהם מבינים את היתרונות הרבים הגלומים בקרוואן איכותי המושכר לתקופה ארוכה. לפניכם מידע שחשוב לדעת בנושא.

למידע נוסף לחצו כאן

  • כאשר מדברים על קרוואן להשכרה לטווח ארוך מתכוונים בדרך כלל לתקופה של כחודש ומעלה. אמנם, יחסית להשכרת דירה או בית מדובר בתקופה יותר קצרה אך זכרו שלרוב אנשים משכירים קרוואנים נגררים לצורך טיול וחופשה של סוף שבוע או כמה ימים.
  • במיוחד כאשר מעוניינים בהשכרה לטווח ארוך יש לשים את הדגש על איכותו של הקרוואן. נכון, גם כשיוצאים לחופשה זוגית רומנטית או לחופשה עם חברים לכמה לילות בודדים, חשובה מאוד האיכות. יחד עם זאת, מכיוון שהכלי עומד לשרת אתכם לכמה שבועות יש משמעות גדולה לסטנדרט התכנון הארגונומי שלו, כך שיספק את הצרכים שלכם באופן אופטימאלי ויהיה נוח ככל הניתן לשהייה, לינה, רחצה, הכנת ארוחות, אירוח וכן הלאה. שימו לב שהקרוואן עומד בסטנדרטים אירופאים שכן באירופה התחום של השכרה ארוכת טווח מפותח מאוד מזה עשורים. לכן, מדובר בקרוואנים שכבר נמזג לתוכם ידע רב, תכנון מקצועי, אבזור מפנק החל במיטה זוגית ועד לפתרונות אחסון פרקטיים, וכן הלאה.
  • השכרת קרוואן לטווח ארוך יכולה לשמש אתכם לכל מטרה. לדוגמא, אם אתם מתכננים מסע ארוך בישראל העובר בפינות חמד טבעיות, החל בחופי הים התיכון ועד לים האדום, ו/או כאשר אתם מעוניינים לשלב בטיול גם כניסה לפסטיבלים של כמה ימים – בין אם הם נערכים בנגב או באזור הכנרת. בנוסף, הקרוואן יכול לשמש אתכם לצרכים פרקטיים, למשל אם לצורך פרויקט עסקי אתם או עובדי העסק נדרשים לשהות בשטח לתקופה ארוכה, וצריכים פתרון לינה נוח ברמה גבוהה.
  • מאחר שמדובר בכלי גדול, לא ניתן פשוט להעמיד את הקרוואן בכל מקום לתקופה ארוכה. למשל, אם תרצו להעמיד אותו באחד מרחובות תל אביב, חיפה או הקריות תמצאו שמדובר בסוגיה יחסית מורכבת. יחד עם זאת, את הקרוואן בהחלט תוכלו להעמיד לתקופה ארוכה במתחמי קרוואנים ייעודיים, אשר חלקם מוצעים ללא תשלום וחלקם בתשלום, עם רמות משתנות של שירותים נלווים ובכל רחבי הארץ. לכן, לפני שאתם הולכים על קרוואן להשכרה לטווח ארוך כדאי מאוד להבין מהו המסלול המתוכנן שלכם, והיכן אתם עומדים לשהות – בין אם בסמוך לאתר עבודה של העסק, או בחצר פרטית גדולה מספיק.
  • העלויות של השכרה לטווחים ארוכים משתנות בהתאם למספר פרמטרים. קודם כל, ככל שמדובר בהשכרה לטווח יותר ארוך כך המחיר פר יום נוטה לרדת (כמובן שבסופו של דבר העלות עולה עם משך ההשכרה). בנוסף, העלויות משתנות בהתאם לסוג הקרוואן שאתם משכירים, כלומר גודלו ורמת האבזור שלו. כמו כן, המחירים משתנים בין חברות ההשכרה בישראל ולכן כדאי לבצע השוואת מחירים. ולבסוף, אם אתם מתכוונים לעמוד באזור בתשלום, למשל בחורשת טל או על אחד מחופי הכנרת, אל תשכחו לשקלל זאת במסגרת התקציב שלכם.

לפרטים נוספים על השכרת קרוואן לטווח ארוך ולקבלת עוד הכוונה ומידע, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בצור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן