קרוואן בצפון להשכרה

השכרת קראוונים בצפון

מבין כל האזורים בארץ, אין ספק כי השכרת קראוונים בצפון היא הכי מבוקשת. אכן, זהו האזור המתויר ביותר בישראל בזכות הנופים הירוקים וההרריים, הנחלים הזורמים, פעילויות האקסטרים, האוכלוסייה המגוונות והמסעדות האותנטיות ושלל החוויות המוצעות למשפחה, לזוג ולחברים. בדיוק למען מטרה זו מציעה חברתנו השכרת קרוואן בצפון במחיר הוגן ללילה, כאשר ניתן להזמין את הקרוואן שלכם לכל טווח שהייה ולכל סוג של חופשה.

למידע נוסף לחצו כאן

המון פינות חמד ואפשרויות בילוי

אם זו הפעם הראשונה שאתם מבצעים השכרת קרוואנים בצפון בוודאי יש לכם תהיות לגבי המקומות שאליהם תוכלו להגיע עם הקרוואן שלכם. אמנם לא מדובר ברכב שטח וכמובן שיש לו מגבלות מבחינת אזורי ודרכי הנסיעה, אבל העניין בקרוואן שאתם יכולים ממש לשהות במקומות שאחרת הייתם יכולים רק לעבור בהם. מכיוון שהתחום מפותח למדי באזור, עם קרוואן להשכרה בצפון תוכלו להגיע לחניונים רבים אשר כל אחד מהם מציע שירותים מעט שונים, החל בחיבור לחשמל ועד לאזורי פיקניק.

כך למשל, ישנם חניונים ייעודיים עבור קרוואנים להשכרה בצפון בחורשת טל אשר בעמק החולה, ממש ליד הנחלים המזינים את נהר הירדן, וגם ביישובי רמת הגולן כמו קלע או אלרום. ליד היישובים האלו יש המון אפשרויות טיול נהדרות כגון באזור ברכת רם, יער אודם, התילים של רמת הגולן, נחל היהודיה ונחל אל על, וכדומה. כמובן שהנופים והאפשרויות משתנים מאוד לאורך השנה, החל בחורף שבו צפון הרמה הופך להיות לעיתים מושלג, דרך האביב אז עוטה הרמה מעטה ירוק, ועד לימים החמים שבהם נהדר לשכשך את הרגליים במי נחל צוננים.

קרוואן בצפון להשכרה

בנוסף, תוכל להגיע עם קראוון להשכרה בצפון אל חניונים ייעודיים שנמצאים בראש פינה, במצפה גדות, בנחל עמוד, בפקיעין,  באכזיב ועוד הרשימה ארוכה, כאשר כל מקום מציע את הנופים והאטרקציות שלו. כך למשל, ניתן לחנות עם קרוואן בצפון להשכרה בחניון של חוף בצת, אחד החופים היפים והנקיים במדינת ישראל. על החוף תוכלו לבלות במים ועל החול, ליהנות משרותי מסעדה, לצאת לטיול קיאקים מרהיב אל הנקרות של ראש הנקרה, לטייל בנחל אכזיב, ולפגוש בחניון אנשים בראש שלכם. לעומת זאת, אם תחנו עם קראוון להשכרה בצפון בחניון של פארק הירדן, תיהנו ממי הנהר הזורמים בעצלתיים, מבריכה חביבה לשכשוך ורחצה, מקיאקים שניתן לשוט עימם על פני המים, וכמובן מהקרבה אל חופי הכנרת.

דרך אגב, השכרת קרוואנים בצפון הארץ מאוד פופולארית בחוף הכנרת וישנם לא מעט חופים שבהם תוכלו לעמוד, כגון חוף גופרה, חוף האון, חוף דוגה וחוף ירדן.

לתכנן נכון את החופשה

אם אתם מחפשים להשכרה קרוואן בצפון כדאי שתבנו מראש את החופשה. ראשית, בהתאם למספר היוצאים לנופש הזמינו מאיתנו קרוואן של 4, 6 או 7 מיטות. שנית, לפי הרכב הגילאים וההעדפות בדקו אילו אזורים יכולים להלהיב ולעניין אתכם, למשל אם יש פעילויות אקסטרים כמו סנפלינג או טיול ג'יפים, או אולי תעדיפו פשוט לרבוץ בנקודה הפרטית שלכם לחוף הכנרת או הים התיכון. תכננו את ימי החופשה שלכם כך שיתאימו לכולם ואל תשכחו לקחת את מה שצריך ושאין בקרוואן – החל בכריות האהובות ביותר מהבית, דרך מטעמים שהילדים אוהבים ואולי אין באזור, ועד לשמפו המסוים שאתם לא יכולים בלעדיו.

רוצים להזמין כבר עכשיו קרוואן להשכרה בצפון במחיר הוגן? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, השאירו פרטיכם באתר או פנו אל צור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן