קראוון להשכרה בניצנים

קרוואנים להשכרה בניצנים

חברת צור בטבע מאפשרת לכם להשכיר קרוואנים ולצאת עימם לכל מקום ברחבי הארץ, מדן ועד אילת. בכל רחבי ישראל פזורים חניונים ייעודיים לקרוואנים המציעים שירותים שונים, ואחד מהם הוא חניון חוף ניצנים.

למידע נוסף לחצו כאן

בחירה מצוינת!

לא פעם פונים אלינו אנשים המתעניינים באפשרות של קרוואנים להשכרה בניצנים, ואנו מסבירים להם שמדובר בבחירה מצוינת. ראשית, חשוב לדעת שניצנים הוא קיבוץ שהוקם עוד בשנת 1943 וכיום אוכלוסייתו, שמקור בארגנטינה, מונה כמה מאות משפחות. הקיבוץ שוכן באחד המקומות היפים והנוחים ביותר לגישה בארץ, בין אשדוד לאשקלון, וכמובן במרחק קצר מהים ומאטרקציות מעולות שמציעה הסביבה. יחד עם זאת, מי שמחפש קראוון להשכרה בניצנים לא עושה זאת בדרך כלל כדי לשהות בשטח הקיבוץ, מה שבכלל לא אפשרי אם אין לכם חברים קרובים שם. כל העניין מתנקז אל חוף ניצנים המציע חניון מוסדר לקרוואנים. מדובר בחוף פראי ויפהפה שהינו היחיד נכון לשעה זו המציע אפשרות ללון ממש על קון החוף של הים התיכון.

אמנם, יש עוד מקומות לאורך הים התיכון שבהם ניתן להעמיד קרוואנים, למשל החניון בחוף בצת שבו עומדים עם הקרוואן כמעט ליד קו החוף אבל עדיין במרחק מה ממנו עם כביש שמפריד ועליו נוסעות מכוניות. או למשל בנקודות שכן נמצאות על קו החוף באזור שבין נהריה – עכו – הקריות, אבל לא מדובר בחניונים מוסדרים על שירותים, שמירה וכיוצא בזאת, והם גם קטנים למדי ומתאימים לכלי אחד או שניים. במילים אחרות, הם רוב הזמן תפוסים.

לעומת זאת, השכרת קרוואנים ניצנים מאפשרת לכם לעמוד בבטחה ליד קו החוף וליהנות משירותי חניון מוסדר הכוללים למשל חיבור לצינור מי שתיה, חיבור לחשמל בהספק המתאים לקרוואנים וכדומה. כך אתם נהנים מהים התיכון עם המלח והחול, קו האופק והגלים, ויש לכם בית נייד היושב על הים. רק שימו לב שהשהייה בחניון היא על בסיס מקום פנוי ולכן כדאי לבדוק זאת מול ההנהלה מראש.

קראוון להשכרה בניצנים

ויש גם מה לעשות בסביבה

קרוואנים להשכרה בניצנים גם מאפשרים לכם לבנות חופשה הכוללת עוד אטרקציות מלבד הים. לא חסר מה לעשות באזור שבין אשדוד לאשקלון, גם למבוגרים וגם לילדים. כך למשל, ניתן לצאת לטיולי שטח עם הרכב שלכם או עם ג'יפים וטרקטורונים להשכרה, ניתן לקחת את הילדים לאקשן פארק המציע שלל מתקנים ופעילויות מלהיבות, וניתן לצאת אל המים המתוקים והבריכות של קלאב גת, לבקר באזור מערות בית גוברין ועוד. הכל לפי מצב הרוח ומשך הנסיעה שאתם מוכנים להרשות לעצמכם.

רוצים להזמין כבר עכשיו קראוון להשכרה בניצנים? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, השאירו פרטיכם באתר או פנו אל צור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

 

 

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן