קראוון להשכרה במרכז

קראוון להשכרה במרכז

אנחנו חברת צור בטבע ואנו רוצים להציג בפניכם אופציה לחופשה שכנראה לא הכרתם עד היום – אנו מציעים שרותי השכרת קראוונים במרכז הארץ, עבור כל מטרה – ללקוחות פרטיים או עסקיים. הקראוונים שלנו מפנקים ועומדים בסטנדרטים של יבשת אירופה, בה חופשת קראוון היא דבר שבשגרה.

למי מתאימה השכרת קראוון במרכז?

לכל אחד. באמת. חופשה אחת עם קראוון מפנק בסטנדרט אירופאי – ואתם מתמכרים לתענוג.

שכירת קרוואן במרכז הארץ לא מחייבת אתכם להישאר דווקא במרכז – חוץ מירידה לשטח מאתגר המצריך רכב מתאים, תוכלו לנייד את הקראוון לכל מקום ופשוט להתנתק מן העולם (או להתחבר לטבע – איך שתבחרו אתם להגדיר).

לחופשה משפחתית

חופשה בקראוון מתאימה מאד למשפחות. אנו מציעים קרוואנים הכוללים בין 4 ל- 7 מיטות כך שגם משפחה גדולה בהחלט יכולה להנות מחופשת קראוון. קראוון הופך את החופשה המשפחתית להרבה יותר נוחה, קלה ונעימה מאשר שהייה סטנדרטית בשטח. קל לקלח את הילדים, להכין עבורם ארוחות, לחטוף תנומה קלה בצהריים במזגן כאשר חם בחוץ, לחבר את כל המכשירים הניידים שלכם בעת הצורך, ועוד. בהשוואה בין קרוון לכל פתרון משפחתי אחר, תראו שההצעה שלנו לחופשה משתלמת במיוחד.

לחברים שרוצים לבלות יחד

קרוואן מתאים גם לקבוצות חברים שרוצים לנפוש בטבע ביחד, גם כאשר הגב כבר לא ממש מסתדר עם תחושת האבנים מתחת למזרון באוהל והסטנדרטים המגדירים חופשה טובה עולים. אם תבדקו תגלו שישנה גם אפשרות של שכירת קרוואן לא נגרר העומד במקומות שונים בארץ – פתרון מדליק לקבוצת חברות שרוצות לעשות מסיבת רווקות בחיק הטבע בתחושה ביתית ובטוחה. קראוון הוא האופציה שנותנת הכי הרבה כיף לשקל ואם תוסיפו לכך את העצמאות האינסופית כמעט – קראוון פשוט יוצא הכי משתלם.

אפילו לזוגות

קראוון מעולה במיוחד עבור זוגות המעוניינים לצאת לחופשה בשניים, לחזק את הקשר, עם דגש על הרומנטיקה. קירות הקרוואן מעניקים תחושת פרטיות ואינטימיות, הרבה יותר מאשר דפנות האוהל הדקיקות, וכמובן שאי אפשר להשוות את רמת הפינוק לעומת אותו אוהל. יש מקרר לשים בו את היין, אפשר להכין ארוחה מפנקת במטבח המאובזר, להתקלח בפרטיות ובנוחות – מעיין סוג של צימר נייד בטבע. אפילו צימר סופר איכותי ומאובזר. אבל רגע, עוד לא הזכרנו כמה עולה קראוון בהשוואה לצימר שיעניק את אותה רמת פינוק. אם תערכו את ההשוואה תיווכחו שאנחנו לא רק מציעים לכם יותר כיף, אנחנו גם יותר משתלמים. רוצים קרוואן לחופשה זוגית מפנקת? אנחנו הכתובת.

מי אנחנו?

צור בטבע היא חברה המתמחה בשירותי השכרת קרוואנים לקהלים ולקוחות מכל מגוון האוכלוסיה – משפחות, חברים, זוגות – כל מי שרוצה לשלב בין שהייה בטבע לבין לינה בנוחות ומבלי לוותר על כל מיני פינוקים. הקרוואנים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים באירופה וכוללים 4, 6 או 7 מיטות, יחד עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר עם כיריים ומקרר. תוכלו להנות משירותים ומקלחת וכמובן שהקרוואנים שלנו ממוזגים. לפרטים נוספים על קרוואנים להשכרה ולקבלת עוד הכוונה ומידע, הנכם מוזמנים להקליק כאן, ליצור עימנו קשר בקישור הזה או לפנות אלינו, צור בטבע, בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן