קראוון להשכרה בכנרת – על הכנרת כמו שתמיד חלמת ובמחיר מעולה

קרוואן בכנרת – בחירה מצוינת

אין כמו קרוואן בכנרת! המים השלווים, קולות הגלים הקטנים המלחכים את החוף וכל השקט שרק תרצו. באמצעות חברת צור בטבע תוכלו להזמין השכרת קרוואן לחופשה חלומית בכנרת ולזכות בפתרון מצוין ומפנק בצורת קראוון נגרר בסטנדרט אירופאי, אשר יכול לארח זוג, קבוצת חברים וכמובן משפחה בהרכבים שונים – עד 7 מיטות בקראוון אחד. חשוב לנו לספר לכם שבשנים  האחרונות הפכה השכרת קרוואנים בכנרת לפופולארית מאוד, ובעקבות העלייה בביקושים לחופשות מסוג זה ישנם כיום לא מעט חופים סביב הכנרת שבהם תוכלו לחנות עם הקראוון השכור שלכם, ליהנות מחוויה ייחודית ולבלות באטרקציות השונות שמציע אזור תיירותי זה.

למה דווקא בכנרת?

באזור הצפון קיימות אינספור אטרקציות, שפע אפשרויות בילוי וכמובן שגם נופים משגעים, אך כאמור קרוואן להשכרה בכנרת הוא הבחירה האהובה ביותר, לעובדה הזו יש כמה סיבות. קודם כל, עם קרוואנים להשכרה בכנרת אתם לא בהכרח חייבים לעמוד במקום אחד והכל תלוי ברצונות ובאופי החופשה שלכם. כך למשל, אם אתם משפחה בהרכב מלא שיוצאת לשבוע נופש, תוכלו לשכור קראוון, להחנותו על אחד מחופי הכנרת ואחרי לילה או שניים להמשיך לחניונים ייעודיים ברמת הגולן, בעמק החולה, בגליל המערבי ועד לים התיכון.

מעבר לכך, עם קראוון להשכרה בטבריה אתם נמצאים במעין בית פרטי משלכם על החוף. אמנם ניתן להשיג "בית" גם על ידי הזמנת חדר באחד מהמלונות וכפרי האירוח שליד החופים, אך החוויה שתקבלו היא שונה לגמרי. באמצעות השכרת קראוון בטבריה אתם נמצאים ממש בתוך הטבע, מתחת לצילם של עצי האיקליפטוס והשיזף, כאשר כל מה שמפריד ביניכם ובין המים הוא רק החוף. רמת החיבור אל הטבע היא הרבה יותר קרובה ואינטימית בדרך זו, על כל המשתמע מכך מבחינת החוויה והזיכרונות שתחזרו עימם הביתה.

בנוסף, ישנם כאמור מספר חופים סובבי כנרת שבהם ניתן להחנות עם קראוון שכור, כמו למשל חוף גופרה, חוף דוגה וחוף האון, כאשר כל אחד מהם מציע את השירותים ואת האווירה המייחדים אותו. אם אתם מחפשים חוויה שלווה ואינטימית באמצעות השכרת קרוואן בטבריה, חשוב שתדעו שבשנים האחרונות הפכו חלק גדול מהחופים סביב הכנרת ל- "חופים שקטים". כלומר, חופים שאסור להכניס אליהם מערכות הגברה חזקות, או להקים בהם רעש. עובדה זו לבדה תעניק לכם באמת את צלילי הרקע הטבעיים של הגלים והרוח, בלי הפרעות.

קרוואנים על הכנרת

קרוואנים בכנרת – בית על הכנרת

לצד הקרבה אל הטבע, השכרת קראוונים בטבריה היא כל כך פופולארית בזכות הבית הנייד שמקבלים. נכון שנחמד ורומנטי גם לישון בתוך אוהל ובשק שינה על החוף, אבל רמת הנוחות הרבה יותר נמוכה. זכרו שבימות הקיץ הטמפרטורות באזור יכולות להגיע בקלות ל- 40 מעלות, ולכן גם המים הצוננים לא יוכלו להציל אתכם בשעות הצהריים (ועוד לא דיברנו על הלחות הגבוהה מאד). לעומת זאת, עם קראוון שכור החונה על שפת הכנרת יש לכם מקום ממוזג וקריר, שלא לדבר על כל הנוחות המתלווה לקיומם של מקלחת טובה, שירותים פרטיים, כיריים ומטבח מאובזר וכן הלאה. במקום לחפש את התנוחה המתאימה על המזרון בין האבנים של החוף, ובמקום לחפש פתרונות המוניים לבישול, תאורה, שירותים ומקלחת – כאן אתם נהנים משילוב מושלם של כל העצמאות והפרטיות שרק תרצו, ומהביטחון שנותנים קירות הבית הנייד שלכם.

למי זה מתאים?

למי מתאימים שרותי השכרת קרוואנים לחופשה על הכנרת? למי לא? קודם כל, הם מתאימים למשפחות שרוצות לצאת לחופשה המשלבת בין בטן-גב ובין מגוון רחב של אטרקציות באזור כמו שייט קיאקים, טיולי ג'יפים וכדומה (כמובן שאפשר להסתפק "רק" בבטן-גב על החוף). בנוסף, ההשכרה מתאימה לקבוצות חברים שרוצות זמן איכות ביחד, בין אם לפני גיוס או כחופשת שחרור מהצבא, חבר׳ה ששירתו יחדיו בסדיר או במילואים, חברות שעושות מסיבת הפתעה או מסיבת רווקות, ועוד אינספור אפשרויות והזדמנויות. כמובן שחופשה מסוג זה, בקרוואן קטן ואינטימי מתאימה מאד לזוגות שחולמים על הרומנטיקה של חופשה על חוף הכנרת אבל לא רוצים למצוא את עצמם דחוקים באוהל צר, בלי הרבה פרטיות ועם החום והלחות של האזור.

עשינו לכם חשק? רוצים להזמין כבר עכשיו השכרת קרוואן לחופשה בכנרת במחיר אטרקטיבי והוגן? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם השבתם לכל השאלות ב״כן״, פנו אלינו עוד היום!

מי אנחנו?

צור בטבע היא חברה המתמחה בשירותי השכרת קרוואנים לקהלים ולקוחות מכל מגוון האוכלוסיה – משפחות, חברים, זוגות – כל מי שרוצה לשלב בין שהייה בטבע לבין לינה בנוחות ומבלי לוותר על כל מיני פינוקים. הקרוואנים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים באירופה וכוללים 4, 6 או 7 מיטות, יחד עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר עם כיריים ומקרר. תוכלו להנות משירותים ומקלחת וכמובן שהקרוואנים שלנו ממוזגים. לפרטים נוספים על קרוואנים להשכרה ולקבלת עוד הכוונה ומידע, הנכם מוזמנים להקליק כאן, ליצור עימנו קשר בקישור הזה או לפנות אלינו, צור בטבע, בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן