לשכור קרוואן נגרר

קרוואן נייד להשכרה – למה זה כדאי?

קרוואנים הולכים ותופסים מקום של כבוד כאלטרנטיבה מצוינת למטרות נופש, טיול, או מגורים, משום שהם משלבים מענה לכמה נושאים מהותיים:

למידע נוסף לחצו כאן

  • המחירים הגבוהים של נופש בארץ –
    עלות לילה בבית מלון או בצימר עלולה להצמיד תג מחיר גבוה מאד לחופשה משפחתית ממוצעת של לילות ספורים. יחד עם ההוצאות הנוספות על מסעדות, אטרקציות תיירותיות ונסיעות, משפחה יכולה להגיע בקלות להוצאה של עשרת אלפים שקלים ואף הרבה יותר עבור שבוע חופשה.
    הבחירה לשכור קרוואן נגרר חוסכת – הן במחיר ללילה והן בהוצאות על מזון, מאחר שניתן להצטייד במצרכים ולהכין אוכל לבד.
    בחברת "צור בטבע" ניתן להשכיר קרוואן נגרר עם מטבח המכיל את כל המכשירים והאבזור הדרושים לבישול בצורה נוחה: מקרר, כיריים, יחידות אחסון ותאורה.
  • חיבור מקסימלי לטבע ולנוף –
    ניידותו של הקרוואן מאפשרת לטייל ולשהות בפינות קסומות בטבע, מבלי לוותר על פרטיות ועל הנוחות של לינה בחלל מוגן מחרקים, מזוחלים ומפגעי מזג האוויר, ממיטה, ממקלחת ושירותים וממזגן.
    השכרת קרוואן נגרר מאפשרת גם עצירה בנקודות רבות לאורך הדרך, ללא הצורך לחזור בכל פעם למקום לינה קבוע וכך, ליהנות מקרבה לנוף ולאדמה וממסלול טיול עשיר ומגוון יותר.
  • חוויית שהיה אינטימית –
    גודלו הקומפקטי של קרוואן והחלל המשותף מייצרים קרבה בין חברי המשפחה או הקבוצה השוהה בו ומהווים הזדמנות לשיחות ארוכות, משחקים בצוותא ובילוי זמן איכות משותף.
  • יוקר הנדל"ן
    המחיר הגבוה למטר מרובע של בתים ודירות – בין אם לקנייה או לבנייה ובין אם להשכרה, מביא אנשים רבים לשקול צורת מגורים שונה, מינימליסטית וחסכונית יותר, המאפשרת יותר חופש וניידות ופחות שעבוד לשעות עבודה רבות.
    ניתן למצוא כיום מספר הולך וגדל של בעלי בתים פרטיים, המעדיפים השכרת קרוואן כיחידת דיור נפרדת בחצר, או, המוכנים להשכיר את השימוש בשטח ולהעמידו לרשות בעלי קרוואן.

 

קרוואן נגרר להשכרה

קרוואנים נחלקים לשני סוגים עיקריים: קרוואן נגרר, שהוא יחידה עצמאית על גלגלים, המתחברת באמצעות וו גרירה לרכב שטח או לרכב פרטי וקרוואן ממונע, שהוא יחידה אחודה של רכב וחלל לשהייה ולינה.

לכל סוג יתרונות וחסרונות, אך ישנם שני יתרונות בולטים לקרוואן הנגרר לעומת חברו הממונע:

  • עלות נמוכה באופן משמעותית במחיר ההשכרה ללילה
  • אפשרות לחבר ולנתק אותו מהרכב לפי צורך ועקב כך, גמישות גדולה יותר בכושר הניידות, כאשר רוצים להגיע למקום כלשהו עם הרכב בלבד.

 

לשכור קרוואן נגרר
אנחנו ב"צור בטבע" מתמחים בהשכרת קרוואנים ומציעים שירות מהמעלה הראשונה ויעוץ מקצועי ואדיב.

תוכלו לבחור אצלנו קרוואנים מתוך מגוון רחב של גדלים ודגמים, שיתאימו לקבוצות אנשים קטנות או גדולות, ליחידים ולזוגות.

הקרוואנים שלנו בנויים ברמה גבוהה של אבזור וגימור, ואנו מקפידים על רמת ניקיון ותחזוקה גבוהה, כך שתוכלו ליהנות משהייה בתנאים מפנקים ונוחים.

הנכם מוזמנים להגיע לביקור, להתרשם ממראה עיניכם, להתלבט ולהתייעץ ונשמח ללוות אתכם ולענות על כל שאלה. תמצאו אותנו ברחוב הגולן 25, במושב גבעת כ"ח.

ניתן גם ליצור עמנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:

בטלפון:  052-772-7281  |  054-832-1046

באימייל: tzurbateva@gmail.com

באמצעות פנייה דרך דף "צור קשר" באתר האינטרנט שלנו

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן