להשכרה קרוואנים באילת

קרוואנים באילת להשכרה

מתכננים נופש משפחתי באילת? אולי בעצם לא משפחה – רק כמה חברים / חברות, ככה בכיף. רגע – אולי בכלל אתם זוג ומחפשים רומנטיקה על החוף בעיר הדרומית? יש לנו הצעה מעניינת בשבילכם:

אין כמו קרוואן באילת

מה יכול להיות טוב יותר מאשר קראוון באילת? יש יותר טוב מבית נייד משלכם שעומד ליד החוף וממנו אתם יוצאים לכל הפעילויות והאטרקציות של העיר? בדיוק למען מטרה זו מציעה חברתנו, צור בטבע, השכרת קראוונים באילת עם 4, 6 ו-7 מיטות המתאימים לזוגות, משפחות, קבוצות חברים וכדומה. מדובר בקרוואנים מעולים, מאובזרים ומפנקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים באירופה, אשר מספקים את כל מה שצריך לחופשה מושלמת בעיר הדרומית. מזגן כבר אמרנו?

למה קרוואן באילת?

השכרת קרוואן באילת הפכה לאורך השנים לנפוצה מאוד בזכות כמה יתרונות מובהקים. ראשית, באופן יחסי למחירי המלונות בעיר הדרומית, קרוואן להשכרה באילת המוצע על ידי חברתנו עולה הרבה פחות. אנו מבקשים עבור קרוואנים להשכרה באילת מחירים נוחים והוגנים, המתחילים ב- 700 ₪ לדגם של 4 מיטות והחל מ- 900 ₪ לקראוונים של 6 או 7 מיטות. אם תשוו זאת להוצאות הלינה והשהייה של משפחה בבית מלון ממוצע, כולל מבוגרים וילדים, תגיעו לסכומים גבוהים בהרבה.

יתר על כן, כל העניין של קארוון להשכרה באילת הוא החוויה המיוחדת שאף בית מלון או כפר נופש לא יכול לספק. כאן אתם הרבה יותר קרובים לים ולטבע וממש מרגישים אותם. אינכם צריכים לעמוד בתור בחדר האוכל של בית המלון, להסתובב עם עוד מאות אנשים במסדרונות, לעטות מסיכות רפואיות בגלל הקורונה וכיוצא בזאת. זה רק אתם, השמיים והים.

יחד עם זאת, קראוון להשכרה באילת ממש לא דומה לשהייה באוהל על החוף. הקרוואן הוא בית נייד לכל דבר ויש בו כל מה שתצטרכו. למשל, אם תנסו להעביר יום על חופי אילת, החל מאפריל ועד לסוף ספטמבר, תמצאו שהטמפרטורות הגבוהות הופכות את ההנאה לכמעט בלתי אפשרית, לעומת זאת, עם קרוואן אתם מקבלים כמובן מזגן שיצנן אתכם ויאפשר להעביר את השעות החמות בזמן שנת צהריים טובה. אתם גם לא חייבים לצאת למסעדות (למרות שזה פינוק נחמד ומהנה) – אתם תוכלו לחסוך ולבשל במטבח של הקרוואן כל ארוחה שאתם והילדים אוהבים. אתם גם לא תלויים בשירותים הציבוריים והמקלחות של החוף (שהם באמת תענוג מפוקפק), ובכלל – תהיה לכם את מלוא הפרטיות בין אם אתם זוג בחופשה רומנטית או חברות במסיבות רווקות.

חופשה מושלמת לילדים ומבוגרים

כאמור, אנו מבקשים על השכרת קרוואן באילת מחיר נוח והוגן שישאיר לכם בכיס עוד הרבה כסף לבילויים ואטרקציות. כך למשל, אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בעיר הינה המצפה התת ימי עם אלפי דגים טרופיים, כרישים, צבים ומה לא? גם קניון אייס-מול מושך אליו מבקרים רבים בזכות משטח ההחלקה על הקרח בלב המדבר, משחקי הוידאו המתקדמים ביותר לילדים וחנויות המותגים ללא מע"מ. מעבר לכך, אחד הבילויים היותר אהובים באילת הוא כמובן צלילה עם שנורקל מעל לשוניות האלמוגים המרהיבות, צלילות ההיכרות לילדים והצלילות בכלל, וניתן גם לצאת לטיולים על גמלים ובג'יפ, לסייר בהרי הגרניט יוצאי הדופן, לצאת למסעדות ולבארים, ובכלל ליהנות מהחיים התוססים של עיר התיירות המובילה של ישראל.

איזה קרוואן מתאים לנו?

ראשית, חשוב לציין שחברות שונות מבקשות עבור קראוון להשכרה באילת מחירים שונים, כל אחת לפי שיקוליה. לכן אנו ממליצים לבצע סקר שוק, להשוות מחירים ולבחור בהצעה הכי משתלמת, כל עוד מדובר בקרוואן באמת איכותי ומפנק שיעשה את כל ההבדל בחופשה. הקפידו לוודא שאתם משווים מוצרים זהים – הן ברמת המוצר עצמו והן ברמת השרות והניקיון שמקבלים מכל אחת מן החברות. שנית, בהתאם למספר הנופשים כדאי להזמין דגם עם מספיק מיטות, כאשר לרוב מומלץ לבחור בדגם קצת יותר גדול שיקנה מרחב מחייה נוח ורחב. אצלנו, בחברת צור בטבע, בכל שאלה והתלבטות שיש לכם עומדים לרשותכם אנשי הצוות שלנו עם המון ידע ורצון לעזור, והם גם יספקו את כל המידע הדרוש לגבי נהיגה עם קראוון, בטיחות ותפעול מיטבי של אביזרי הקרוואן.

למי פונים כדי לשכור קרוואן באילת?

רוצים כבר עכשיו לשכור קרוואן באילת במחיר משתלם? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, אנחנו הכתובת עבורכם. צור בטבע היא חברה המתמחה בשירותי השכרת קרוואנים לקהלים ולקוחות מכל מגוון האוכלוסיה – משפחות, חברים, זוגות – כל מי שרוצה לשלב בין שהייה בטבע לבין לינה בנוחות ומבלי לוותר על כל מיני פינוקים. הקרוואנים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים באירופה וכוללים 4, 6 או 7 מיטות, יחד עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר עם כיריים ומקרר. תוכלו להנות משירותים ומקלחת וכמובן שהקרוואנים שלנו ממוזגים. לפרטים נוספים על קרוואנים להשכרה ולקבלת עוד הכוונה ומידע, הנכם מוזמנים להקליק כאן, ליצור עימנו קשר בקישור הזה או לפנות אלינו, צור בטבע, בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן