השכרת קרוואן זוגי

השכרת קרוואן לזוג – התפאורה המושלמת של הטבע

אין כמו הטבע בתור תפאורה רומנטית לחופשה זוגית. הכוכבים המנצנצים בלילה, השקיעות מעבר להרים או לים, הדממה של המדבר… כל אלו מכניסים קסם מיוחד אל הבילוי הרומנטי. מה יכול להיות יותר טוב מאשר חורש ירוק המקיף אתכם, כאשר על השולחן כוס יין צוננת והפרטיות כולה שלכם? בדיוק לשם כך אנו בצור בטבע מציעים השכרת קרוואן לזוג שבו תמצאו את כל מה שצריך לשהייה קסומה בשניים: פינת ישיבה, מטבח עם כיריים גז, מקרר, מזגן, שירותים ומקלחת, ועוד פינוקים.

למידע נוסף לחצו כאן

מביאים את הפינוק לטבע

נכון, אפשר גם לקבוע את החופשה הבא בצימר או בבית מלון, כפי שכבר עשיתם בוודאי פעמים רבות. אבל אם אתם רוצים משהו קצת אחר (ובעצם מאוד אחר) השכרת קרוואן זוגי היא אופציה מצוינת. קודם כל, מדבור בשילוב הטוב ביותר בין הטבע ובין הנוחות. בבית מלון או בצימר, עם כל הכבוד, אפשר להסתכל על הטבע ממרחק מסוים – אם הם בכלל שוכנים באזור טבעי. אתם לא ממש נוגעים, חיים ונושמים את הטבע, אלא יותר מסתכלים עליו במשקפת ונהנים מהמראה. לעומת זאת, עם קרוואן זוגי להשכרה אתם נמצאים ממש בלב הטבע ורק צריך לפתוח את הדלת בשביל לטבול בים, לשוטט בחורשה, להתרענן במימי הנחל או לשוטט בוואדי במדבר.

 מצד שני, זה לא אומר שאתם נדחקים לתוך שק שינה זוגי דחוס ולא ממש נוח, או מנסים לתפוס תנוחה סבירה על מזרן ספוג או מתנפח. אכן, הלינה בשטח משתלבת היטב ברומנטיקה, אבל הדבר קצת הולך לאיבוד אם אי אפשר להירדם בסופו של דבר. באותו האופן, אם תרצו לקחת אתכם גבינות, יינות או מוצרים אחרים לקירור, רק המקרר של קרוואן ייתן לכם את המענה לארוחות זוגיות מצוינות, בעוד שבלי קרוואן בטח תצטרכו להסתפק בפחיות שימורים. גם נחמד, אבל לא באותו הסטייל.

אתם בעלי הבית

עם כל הכבוד למלונות וצימרים, ויש כבוד, השכרת קרוואן לזוג מאפשרת לכם להיות בעלי הבית. כאן אתם המתכננים, הנהנים והמוציאים לפועל של החופשה מאלף ועד תו. קודם כל, תוכלו לעצור ולשהות במקומות עם פרטיות מלאה, בלי לחלוק את מסדרונות המלון עם עוד זוגות, משפחות וילדים רועשים. גם לא תצטרכו להתמודד עם עינו הפקוחה של בעל הצימר, להיות אדיבים במיוחד או מתחשבים בצרכי האורחים האחרים. כי זה רק אתם והטבע.

יתרה מכך, השכרת קרוואן זוגי ליום הנישואין או פשוט כשרוצים לבלות בשניים, מאפשרת לכם לבנות את הנופש המושלם עבורכם. למשל, תוכלו לשלב את הטיול עם אטרקציות כמו פסטיבלים שמתקיימים באזור (פסטיבל מחול, מוזיקה, הופעות, יצירה וכדומה), תוכלו להזמין חברים לכמה שעות של בילוי משותף בחצר הבית הנייד שלכם, תוכלו לעבור בנקודות שהכי מעניינות אתכם, וכדומה. ובכלל, קרוואן זוגי להשכרה מציע הרבה יותר מעוד חופשה רגילה. זו אינה רק הרומנטיקה ולא רק הנוחות, השקט והפינוק, אלא הרפתקה שהזיכרונות ממנה ילוו אתכם לתקופה ארוכה.

איך עושים את זה?

השכרת קרוואן לזוג מאיתנו היא פשוטה מאוד. תוכלו לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון ולהזמין את הכלי שמתאים לכם במועד הנוח עבורכם. באותו מעמד גם נספק מידע שיעזור לכם להפיק את המיטב מהחוויה, למשל על נקודות קסומות לעמידה עם קרוואן ברחבי הארץ, על תפעול הקרוואן במהלך החופשה שלכם, ועוד. לפרטים נוספים על השכרת קרוואן זוגי ולקבלת עוד הכוונה ומידע, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בצור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן