השכרת קרוואן בדרום

השכרת קרוואנים בדרום

חברתנו מספקת שירותי השכרת קרוואנים בדרום לכל טווח זמן, לכל מטרה ולכל מספר נפשות. בין אם אתם משפחה שיוצאת לכמה ימים של טיול מדברי, קבוצת חברים שרוצה זמן איכות וחופש מהיומיום או זוג בנופש רומנטי, אצלנו תמצאו מענה שלם עם קרוואנים איכותיים בסטנדרט אירופי.

למידע נוסף לחצו כאן

יותר פרטי, יותר נעים

אם אתם מחפשים קרוואן בדרום להשכרה בוודאי כבר חשבתם על היתרונות הבסיסיים, אבל הרשו לנו להסביר ביתר פירוט. קודם כל, קראוונים להשכרה בדרום נותנים לכם קורת גג משלכם. המשמעות היא שאתם לא תלויים בצימר שאליו צריך להזמין מקום זמן רב מראש, והאמת היא שעקב הקורונה המחירים בדרום מאוד עלו וקשה למצוא מקום. אתם גם לא מוצאים את עצמכם בתוך מתחם הומה מבוגרים וילדים מבוקר עד לילה, אלא יושבים בפינה השקטה והפרטית שלכם. דרך אגב, למי שמודאג מהקורונה השכרת קרוואן בדרום גם נותנת מענה מבודד בלי חשש להידבקות.

אבל יותר מכך – קרוואנים להשכרה בדרום נותנים לכם את כל מה שצריך בשביל בילוי איכותי. יש להם מטבח עם כיריים גז, מזגן, מקרר, מקלחת ושירותים, פינת ישיבה ומספר מיטות משתנה בהתאם למספר הנפשות שיוצאות לחופשה. יש להם עוד כמה וכמה פינוקים, אבל בשורה התחתונה אתם מקבלים בית נייד משלכם, שעומד במקומות היפים ביותר בטבע הדרומי של ארץ ישראל לבחירתכם.

השכרת קרוואן בדרום

חופשה רגועה ונעימה

חשוב לדעת שבאזור הדרום יש לא מעט חניונים ייעודיים לקרוואנים, ביניהם בתל ערד ובממשית, בפארק ספיר וליד חצבה, בים המלח ולחופי ים סוף, ליד מצדה ובפארק תמנע, במצפה רמון ועוד. המשמעות היא שתוכלו להגיע לפי בחירתכם למגוון רחב של נופים ואתרים בעלי עניין ארכיאולוגי, גיאולוגי, תרבותי והיסטורי, מה שייתן מענה לצרכיהם של ילדים ומבוגרים כאחד. על הדרך תוכלו ליהנות גם מאטרקציות קצת יותר רחוקות באזור, החל במצפה התת ימי באילת ועד לאזור האומנים במצפה רמון.

כל זאת, כשלרשותכם עומד קרוואן מפנק ואיכותי, הבית שלכם. הוא יגן עליכם מפני השמש הלוהטת של הדרום בימי הקיץ החמים ויספק סביבה ממוזגת וקרירה, שפשוט אי אפשר בלעדיה. מאידך, בימי החורף הקרוואן יספק מקום חם ובטוח בלילות המדבר הקרים, הגנה מרוחות או הגשמים הנדירים, וכמובן את האמצעים הכי נוחים להכנת ארוחות חמות וללינה שלווה ונעימה. ואל תשכחו – כל זה קורה כשאתם נמצאים בתוך נופי המדבר המרהיבים שאין כדוגמתם.

למה דווקא איתנו?

השכרת קרוואנים בדרום מוצעת על ידי מספר חברות. כאשר אתם בוחרים בנו לצורך ההשכרה אתם נהנים מכמה יתרונות. ראשית, אנו מציעים קרוואנים מפנקים ומובחרים בסטנדרטים אירופאיים, עם כל מה שתצטרכו לחופשה מושלמת. שנית, את הקרוואנים שלנו תוכלו לגרור לכל חניוני הדרום, ואנו נספק את כל המידע הדרוש לגבי בטיחות, נהיגה, תפעול האביזרים, מענה לשאלות, המלצות וטיפים. כל זאת במחירים הוגנים ועל ידי צוות מנוסה ואדיב שישמח ללוות אתכם.

רוצים לעשות כבר עכשיו השכרת קרוואן בדרום לחופשה הבאה שלכם? מעוניינים בטיפים וייעוץ מקצועי בנושא? אם כן, השאירו פרטיכם באתר או פנו אל צור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן