השכרת קראוון לשבוע

השכרת קרוואן בישראל

אנחנו חברת צור בטבע ואנו רוצים להציג בפניכם אופציה לחופשה שאולי לא הכרתם עד היום – אנו מציעים שרותי השכרת קראוונים בישראל, עבור כל מטרה – ללקוחות פרטיים או עסקיים. הקראוונים שלנו מפנקים ועומדים בסטנדרטים של יבשת אירופה, בה חופשת קראוון היא דבר שבשגרה. שרותי קראוון להשכרה בארץ תופשים תאוצה ויותר ישראלים מתוודעים לחופשה מפנקת עם בית על גלגלים.

למי מתאימה השכרת קראוון?

לכל אחד. באמת. חופשה אחת עם קראוון מפנק בסטנדרט אירופאי – ואתם מתמכרים לתענוג.

שכירת קרוואן לא מחייבת אתכם להישאר דווקא במקום אחד – תוכלו להזמין השכרת קראוון לשבוע ולבלות כל לילה במקום אחר – תוכלו לנייד את הקראוון לכל מקום ופשוט להתנתק מן העולם (או להתחבר לטבע – איך שתבחרו אתם להגדיר).

לא בדקנו אם יש שרותי השכרת קרוואן ממונע בארץ, אנחנו בחברת צור בטבע מעדיפים להתמקד בקראוונים נגררים. עוד נסביר לכם מדוע, אך תחילה – תראו אילו חופשות ניתן לתכנן עם קארוון להשכרה:

מעולה לחופשה משפחתית

השכרת קרוואן בארץ מתאימה מאד למשפחות. אנו מציעים קרוואנים הכוללים מ- 4 ועד 7 מיטות כך שגם משפחה גדולה תוכל להפיק הנאה מרובה מחופשת קראוון. הקראוון יהפוך את החופשה המשפחתית שלכם ליותר נוחה, קלה ונעימה מאשר לינה רגילה בשטח. קל יותר לקלח את הילדים, להכין עבורם ארוחות, לחטוף תנומה קלה בצהריים במזגן בשיא החום, לחבר את המכשירים הניידים שלכם כשמתחשק, ועוד. בהשוואה בין קרוון לכל פתרון משפחתי אחר, תראו שההצעה שלנו לחופשה משתלמת במיוחד.

לחברים שאוהבים לבלות יחד

הפתרון של חופשת קרוואן מתאים מאד לקבוצות חברים שרוצים לנפוש בטבע ביחד, במיוחד כאשר מגיעים לגיל בו הגב כבר לא ממש מסתדר עם תחושת האבנים מתחת למזרון באוהל וכאשר הסטנדרטים המגדירים חופשה טובה גבוהים יותר. קראוון הוא האופציה שנותנת הכי הרבה כיף לשקל ואם תוסיפו לכך את העצמאות האינסופית כמעט – קראוון פשוט יוצא הכי משתלם. כמובן שאנו ממליצים לערוך לפני השכרת קראוון השוואת מחירים, אנחנו בטוחים שתהיו מרוצים מההצעה שלנו.

לזוגות רומנטיים

קראוון מעולה במיוחד עבור זוגות (טריים או ותיקים) המעוניינים לצאת לחופשה בשניים, לחזק את הקשר, עם דגש על הרומנטיקה. דפנותיו החיצוניות של הקרוואן מעניקות תחושת פרטיות ואינטימיות, בוודאי הרבה יותר מדפנות האוהל הדקיקות, וכמובן שאי אפשר להשוות את רמת הפינוק לעומת אותו אוהל. יש בקראוון מקרר בו ניתן לשים יין, אפשר להכין ארוחה מפנקת במטבח המאובזר, להתקלח בפרטיות ובנוחות – כמעיין צימר נייד בטבע. היינו אפילו אומרים: צימר סופר איכותי ומאובזר. אבל רגע, עוד לא הזכרנו כמה עולה קראוון בהשוואה לצימר שיעניק את אותה רמת פינוק. אם תערכו את ההשוואה תיווכחו שאנחנו לא רק מציעים לכם יותר כיף, אנחנו גם יותר משתלמים.

איזה קראוון הכי כדאי לשכור לחופשה בארץ?

בהשוואה בין כל אופציה אחרת לנופש בישראל ובין השכרת קרוואן בארץ מחיר הקרוואן מנצח בקלות. בחוץ לארץ כבר למדו מזמן שאם מבקשים עבור השכרת קראוונים מחיר הוגן ותחרותי, אנשים יבחרו באופציה הזו בלי היסוס. אנחנו, צור בטבע, מביאים לכם את אותה חוויה שכל אירופאי גדל עימה לכאן, לישראל. זו הסיבה שאנו מבקשים עבור השכרת קרוואן מחיר שיהיה תחרותי ומשתלם – כי אנחנו מאמינים שגם לישראלים שבוחרים לנפוש בארץ מגיע להנות במחיר השווה לכל כיס.

הזכרנו מקודם את האפשרות של קרוואנים ממונעים להשכרה, שרות שאנו נמנעים ממנו. מדוע? ובכן, השכרת קראוון נוסע, כלומר כזה המכיל מנוע משלו ואינו נגרר, נראית ברגע הראשון כפשוטה יותר, אולם לא כך הם פני הדברים. עלויות הדלק גבוהות יותר, יש צורך לפעמים (תלוי בגודל) ברשיון מיוחד, ועוד לא הזכרנו את התחזוקה השוטפת הסבוכה יותר.

היכן שוכרים קראוון בארץ?

אחרי כל מה שכבר נאמר פה, התשובה נראית לנו די ברורה – לא? אצלנו כמובן! נכון, אנחנו כבר לא לבד בתחום ויש לנו מתחרים, שיהיו בריאים. אבל תעשו בדיקה, תשוו לא רק את המחירים אלא גם את המוצר שמקבלים – אצלנו מדובר בקראוונים בסטנדרט אירופאי גבוה, מאובזרים למשעי, שיעניקו לכם חופשה מפנקת ומשתלמת כל כך שיותר לא תרצו משהו אחר. רוצים חופשה מושלמת? עם קראוון של צור בטבע תהיה לכם אחת כזו.

מי אנחנו?

צור בטבע היא חברה המתמחה בשירותי השכרת קרוואנים לקהלים ולקוחות מכל מגוון האוכלוסיה – משפחות, חברים, זוגות – כל מי שרוצה לשלב בין שהייה בטבע לבין לינה בנוחות ומבלי לוותר על כל מיני פינוקים. הקרוואנים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים באירופה וכוללים 4, 6 או 7 מיטות, יחד עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר עם כיריים ומקרר. תוכלו להנות משירותים ומקלחת וכמובן שהקרוואנים שלנו ממוזגים. לפרטים נוספים על קרוואנים להשכרה ולקבלת עוד הכוונה ומידע, הנכם מוזמנים להקליק כאן, ליצור עימנו קשר בקישור הזה או לפנות אלינו, צור בטבע, בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן