השכרת קראוון ללילה

השכרת קרוואן ללילה – אפשרות נהדרת!

חושבים להעביר לילה רומנטי בשניים, רק אתם והטבע? או אולי אתם כמה חברים שרוצים לחגוג את השחרור? בכל מקרה ולכל מטרה, השכרת קרוואן ללילה היא אופציה נהדרת המעניקה את מרב הפרטיות והמרחב עם כל נוחות והפינוק שתזדקקו להם.

למידע נוסף לחצו כאן

איך שוכרים קרוואן ללילה?

אם אתם מחפשים קרוואן ללילה עומדות בפניכם שתי אפשרויות עיקריות. אפשרות אחת היא לחפש חניונים שבהם כבר עומדים קרוואנים שאותם ניתן להשכיר ללילה, וכך אחד הקרוואנים האלו יהיה שמור לכם למועד המבוקש. אפשרות נוספת היא להזמין את הקרוואן מאיתנו על ידי השארת פרטיכם באתר או בהתקשרות ישירה אלינו. אנו כבר נדאג לשאול אתכם כל מה שצריך: בכמה אנשים מדובר, מה מסגרת התקציב, מה המטרה, איזה אזור הייתם מעדיפים וכן הלאה, וכך נסייע לכם לבחור את הכלי והמקום הנכון – וגם ניתן את כל המידע הדרוש להתנהלות נכונה ובטוחה עם הקרוואן.

למי זה מתאים?

השכרת קרוואן ללילה יכולה להתאים למעשה לכל זוג, משפחה או קבוצת חברים שרוצים בילוי חד פעמי ויחסית קצר, המשלב בין טבע ונוחות. כך למשל, אם אתם זוג המעוניין בבילוי רומנטי בשניים, ומחפשים את המקום הכי פרטי והכי שקט שאפשר, השכרת קרוואן היא בחירה מצוינת. תוכלו להגיע עם הקרוואן לחניון בשעות אחה"צ או הערב ולהעביר בו את הלילה, כאשר בבוקר גם תעשו איזה טיול רגלי, על אופניים או עם הרכב, ואחר כך תחזרו הביתה. גם אם אתן קבוצת חברות שרוצות לחגוג למישהי יום הולדת או מסיבת רווקות, עם תפאורה וקולות של טבע אך בלי ההתמודדות וההישרדות, ובהרגשה לגמרי בטוחה, ההשכרה ללילה תיתן לכן מענה מצוין. אותו הדבר לגבי חברים מהיישוב שרוצים חוויה משותפת ביחד, חבר'ה מהפלוגה אחרי הצבא, הורים שרוצים להעניק חוויה מיוחדת לילדים, וכן הלאה.

אז למה לא צימר?

קודם כל, אין בעיה עם צימר. גם הוא יכול להיות מפנק ולתת מענה מצוין. ההבדל הוא שקרוואן מוציא אתכם ללילה אחד מהשגרה ומהקופסא. אתם בבית נייד משלכם בלי עין פקוחה של בעל הצימר. אתם מחליטים היכן להעמיד את הכלי – בין אם בחניון בכנרת או לחוף הים התיכון. ואתם גם נהנים משיא הפרטיות והמרחב, בלי אף אחד שיפריע לכם או יקשיב לכם. וכל זה במחיר שהוא כמעט תמיד נמוך יותר מהשכרת צימר ללילה.

באמת, כמה זה יעלה לנו?

נכון להיום, אנו מציעים עבור קרוואן לילה שתי רמות מחירים. את הקרוואן ALTEA 472 PU עם 4 מיטות אנו מציעים החל מ- 700 ₪ ללילה, ואילו החל מ- 900 ₪ ללילה תוכלו להשכיר אתAVIVA 563 PT עם 6 מיטות, או את ALTEA 552 PK עם 7 מיטות. הקרוואנים מגיעים עם מזגן, מטבח עם כיריים, מקרר ועוד פינוקים, וכולם עומדים בסטנדרט אירופאי מעולה של נוחות ואבזור. ואם אתם רוצים עוד פרטים על השכרת קרוואן ללילה או לקבל הכוונה ומידע לבניית חופשה מושלמת, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בצור בטבע בטלפונים 052-7727281 או 054-8321046.

יש לך שאלה?

צור קשר ונשוב אליך בהקדם!

דילוג לתוכן